Różnorodność

Dążymy do tego, aby być wiodącą na rynku firmą w branży nieruchomości, która zapewnia obsługę na najwyższym poziomie dzięki wysokim kwalifikacjom naszych pracowników. Z tego względu bardzo zachęcamy naszych pracowników do bycia najlepszymi z najlepszych. Możemy to osiągnąć przez stworzenie wyjątkowego miejsca pracy i środowiska czerpiącego z różnorodności oraz kultury opartej na integracji pracowników.

W tym celu dążymy, aby wszyscy pracownicy, kandydaci na pracowników oraz klienci byli traktowani sprawiedliwie, niezależnie od płci, stanu cywilnego lub rodzinnego, koloru skóry, rasy, narodowości (w tym obywatelstwa), pochodzenia etnicznego lub narodowego, stopnia niepełnosprawności, orientacji seksualnej, wieku, stanu zdrowia i religii.

Będziemy promować równość i różnorodność we wszystkich naszych działaniach, w tym w procesach rekrutacji i wyboru pracowników, szkoleniach, rozwoju kariery zawodowej, a także innych aspektach działalności firmy Cushman & Wakefield. 

Decyzja o zatrudnieniu danej osoby będzie zależeć przede wszystkim od tego, czy kandydat będzie w stanie w pełni wykorzystać swój potencjał w środowisku opartym na różnorodności i integracji.

Twitter

RT @CushWakeGOS: Bringing back forgotten spaces can be essential to your #workplace strategy. We show you how here: https://t.co/PQ7f69C8rv

10 hours ago via Hootsuite

Congratulations to #Barcelona’s swish @elnacionalbcn which is fourth in our #CWEuropeanFoodHalls Top 10. Get the fu… https://t.co/huD2E0b2jR

13 hours ago via Hootsuite

Copenhagen #StreetFood is fifth in the #CWEuropeanFoodHalls Top 10. Catch it while you can! @CPHStreet stops servin… https://t.co/mgBbmckXEi

15 hours ago via Hootsuite

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

134 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

138 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

140 days ago