Jak pracujemy

Nie jesteśmy największą firmą na rynku nieruchomości, ale jesteśmy głęboko przekonani, że jesteśmy najlepsi.

Firma Cushman & Wakefield jest naprawdę inna. Pozyskujemy doświadczonych specjalistów z rynków, na których działają nasi klienci, a także z innych sektorów gospodarki. Wykorzystujemy ich wiedzę i, co najważniejsze, znajomość danej branży dla dobra klienta. W naszej kulturze korporacyjnej kierujemy się otwartością i życzliwością – w oparciu o te wartości współpracujemy z klientami i działamy jako zespół.

Zdaniem naszym klientów zaufanie należy do najważniejszych wartości w firmie Cushman & Wakefield. Klienci współpracują z nami, ponieważ cenią sobie porady udzielane przez naszych doświadczonych pracowników. Jesteśmy marką, która jest niezwykle dumna ze swojego dziedzictwa i reputacji. Bazując na tym, patrzymy w przyszłość i poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, aby dzięki wiedzy i znajomości rynków oferować klientom usługi, które pozwolą wyprzedzić konkurencję.

Twitter

RT @CushWakeGOS: Bringing back forgotten spaces can be essential to your #workplace strategy. We show you how here: https://t.co/PQ7f69C8rv

10 hours ago via Hootsuite

Congratulations to #Barcelona’s swish @elnacionalbcn which is fourth in our #CWEuropeanFoodHalls Top 10. Get the fu… https://t.co/huD2E0b2jR

13 hours ago via Hootsuite

Copenhagen #StreetFood is fifth in the #CWEuropeanFoodHalls Top 10. Catch it while you can! @CPHStreet stops servin… https://t.co/mgBbmckXEi

15 hours ago via Hootsuite

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

134 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

138 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

140 days ago