Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Nasza kultura


Klient jest dla nas najważniejszy. Z doświadczenia wiemy, że możemy skuteczniej pomóc mu uzyskać wymierne korzyści, jeśli zbudujemy z nim trwałe relacje oraz w pełni zrozumiemy stojące przed nim problemy i pojawiające się szanse. 

Nasza kultura odzwierciedla sposób, w jaki pracujemy. W firmie Cushman & Wakefield wspieramy się nawzajem oraz dzielimy się informacjami i pomysłami dla dobra klientów. Takie podejście ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu. Wszyscy mamy własne dążenia i aspiracje, ale łączy nas wspólny cel, którym jest zobowiązanie do świadczenia usług najwyższej jakości. 

Poszukujemy osób zmotywowanych, nastawionych na sukces zespołowy i zainteresowanych innowacyjną pracą na wysokim poziomie. 

Twitter

As consumer behavior, #eCommerce and bricks-and-mortar #retail are evolving at a breakneck pace, so too is the food… https://t.co/N8LZapR1MQ

2 hours ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUS: We're going live from @ICSC at 10:45am PDT with @CushWakeAUNZ's Matt Hudson, discussing #Australia retail trends. Join us h…

5 hours ago via Hootsuite Inc.

Can't make it to #ICSCRECon 2019? Join @CushWakeRETAIL from anywhere in the world LIVE from the @ICSC show floor 5/… https://t.co/ptpNGpfATm

6 hours ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

679 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

683 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

685 days ago