Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Nasza wizja

Cushman & Wakefield jest globalną firmą świadczącą usługi na rynkach nieruchomości. Naszym celem nie jest być firmą największą. Wielkość ma dla nas mniejsze znaczenie niż inwestowanie w zespoły wyspecjalizowanych pracowników, którzy będą współpracować z klientami i spełniać ich oczekiwania. Jesteśmy dumni, kiedy klienci nam mówią, że nie szczędzimy wysiłków, aby wykonać określone zadanie. Zatrudniamy ponad 15.000 osób w 60 krajach, co oznacza, że możemy oddelegować pracowników w rejony świata, w których są najbardziej potrzebni. Chcemy być w grupie trzech najlepszych usługodawców na rynkach, na których prowadzimy działalność.

Nasza wizja


Jesteśmy globalną firmą doradczą na rynku nieruchomości, której wyłącznym celem jest świadczenie usług najwyższej jakości na rzecz klienta.

Wierzymy, że nasze wartości nas kształtują i jesteśmy z nich dumni.

Uczciwość i szacunek

Główne standardy naszej działalności

Współpraca

Kultura współpracy, zaufania i wymiany informacji

Zaufanie

Wzajemne zaufanie, aby świadczyć najbardziej innowacyjne usługi na rzecz naszych klientów

Mentoring

Pozyskiwanie i rozwój najbardziej utalentowanych pracowników

Twitter

RT @CushWakeUK: Despite stock shortages and a reduction in the number of very large portfolio trades, investment into logistics is still we…

1 day ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUK: Causeway Bay in Hong Kong has retained the position of most expensive retail location globally. See where the other 448 loc…

3 days ago via Hootsuite Inc.

RT @CushWakeUK: ‘Main Streets Across the World’, the annual report of global retail rents - available from November 13 at #MAPIC in Cannes.…

4 days ago via Twitter Web App

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

859 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

863 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

865 days ago