Nasza wizja

Cushman & Wakefield jest globalną firmą świadczącą usługi na rynkach nieruchomości. Naszym celem nie jest być firmą największą. Wielkość ma dla nas mniejsze znaczenie niż inwestowanie w zespoły wyspecjalizowanych pracowników, którzy będą współpracować z klientami i spełniać ich oczekiwania. Jesteśmy dumni, kiedy klienci nam mówią, że nie szczędzimy wysiłków, aby wykonać określone zadanie. Zatrudniamy ponad 15.000 osób w 60 krajach, co oznacza, że możemy oddelegować pracowników w rejony świata, w których są najbardziej potrzebni. Chcemy być w grupie trzech najlepszych usługodawców na rynkach, na których prowadzimy działalność.

Nasza wizja


Jesteśmy globalną firmą doradczą na rynku nieruchomości, której wyłącznym celem jest świadczenie usług najwyższej jakości na rzecz klienta.

Wierzymy, że nasze wartości nas kształtują i jesteśmy z nich dumni.

Uczciwość i szacunek

Główne standardy naszej działalności

Współpraca

Kultura współpracy, zaufania i wymiany informacji

Zaufanie

Wzajemne zaufanie, aby świadczyć najbardziej innowacyjne usługi na rzecz naszych klientów

Mentoring

Pozyskiwanie i rozwój najbardziej utalentowanych pracowników

Twitter

RT @CushWakeGOS: Bringing back forgotten spaces can be essential to your #workplace strategy. We show you how here: https://t.co/PQ7f69C8rv

10 hours ago via Hootsuite

Congratulations to #Barcelona’s swish @elnacionalbcn which is fourth in our #CWEuropeanFoodHalls Top 10. Get the fu… https://t.co/huD2E0b2jR

13 hours ago via Hootsuite

Copenhagen #StreetFood is fifth in the #CWEuropeanFoodHalls Top 10. Catch it while you can! @CPHStreet stops servin… https://t.co/mgBbmckXEi

15 hours ago via Hootsuite

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

134 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

138 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

140 days ago