Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Wynagrodzenie

Filozofia wynagrodzeń w firmie Cushman & Wakefield opiera się na czterech filarach, które determinują sposób, w jaki motywujemy do działania i osiągania wyników oraz wynagradzamy pracowników na każdym szczeblu naszej organizacji.

Motywowanie do pracy


Program wynagradzania za wydajność pozwala połączyć cele i aspiracje pracowników z planem strategicznym firmy Cushman & Wakefield. Pozwala motywować i wynagradzać na podstawie faktycznych i wymiernych wyników pracy. Cele w zakresie wydajności obejmują zarówno elementy ilościowe, jak i jakościowe.

Utrzymanie wynagrodzenia na konkurencyjnym poziomie


Chcemy oferować wynagrodzenie, które jest konkurencyjne na rynku i pozwoli nam pozyskać i zatrzymać pracowników wyróżniających się wynikami pracy oraz motywować do zachowań zgodnych z kulturą wynagradzania za wydajność.

Powiązanie z wynikami


Program wynagradzania za wydajność służy premiowaniu i zachęcaniu do zachowań, które pozwalają osiągać cele biznesowe firmy Cushman & Wakefield. Wysokość płacy jest związana z uzyskaniem konkretnych i uzgodnionych wyników biznesowych.

Wzmocnienie partnerstwa w skali globalnej


Firma Cushman & Wakefield analizuje płace pracowników we wszystkich działach firmy, na różnych stanowiskach oraz w poszczególnych regionach, aby zapewnić sprawiedliwe zasady wynagradzania w całej firmie i na całym świecie. Takie globalne podejście pozwala uprościć procedury, służy utrzymaniu sprawiedliwości i ułatwia wykorzystywanie możliwości kariery zawodowej w różnych częściach świata.

Twitter

RT @CushWakeUS: .@CushWake grows U.S. #investment deal volume by 53 percent and surges to No. 3 on @REAlertNews' annual ranking of top brok…

2 days ago via Hootsuite Inc.

Greg Schuster named President, @CushWakeGOS, Americas. GOS Chief Executive Steve Quick will now be solely focused o… https://t.co/G5Do89IM1F

2 days ago via Hootsuite Inc.

RT @cushwakeAsia: Last Friday we celebrated #IWD2019 with the voices of colleagues from across #APAC. Discover our diverse perspectives on…

2 days ago via Hootsuite Inc.

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

615 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

619 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

621 days ago