Wynagrodzenie

Filozofia wynagrodzeń w firmie Cushman & Wakefield opiera się na czterech filarach, które determinują sposób, w jaki motywujemy do działania i osiągania wyników oraz wynagradzamy pracowników na każdym szczeblu naszej organizacji.

Motywowanie do pracy


Program wynagradzania za wydajność pozwala połączyć cele i aspiracje pracowników z planem strategicznym firmy Cushman & Wakefield. Pozwala motywować i wynagradzać na podstawie faktycznych i wymiernych wyników pracy. Cele w zakresie wydajności obejmują zarówno elementy ilościowe, jak i jakościowe.

Utrzymanie wynagrodzenia na konkurencyjnym poziomie


Chcemy oferować wynagrodzenie, które jest konkurencyjne na rynku i pozwoli nam pozyskać i zatrzymać pracowników wyróżniających się wynikami pracy oraz motywować do zachowań zgodnych z kulturą wynagradzania za wydajność.

Powiązanie z wynikami


Program wynagradzania za wydajność służy premiowaniu i zachęcaniu do zachowań, które pozwalają osiągać cele biznesowe firmy Cushman & Wakefield. Wysokość płacy jest związana z uzyskaniem konkretnych i uzgodnionych wyników biznesowych.

Wzmocnienie partnerstwa w skali globalnej


Firma Cushman & Wakefield analizuje płace pracowników we wszystkich działach firmy, na różnych stanowiskach oraz w poszczególnych regionach, aby zapewnić sprawiedliwe zasady wynagradzania w całej firmie i na całym świecie. Takie globalne podejście pozwala uprościć procedury, służy utrzymaniu sprawiedliwości i ułatwia wykorzystywanie możliwości kariery zawodowej w różnych częściach świata.

Twitter

RT @CushWakeGOS: Bringing back forgotten spaces can be essential to your #workplace strategy. We show you how here: https://t.co/PQ7f69C8rv

10 hours ago via Hootsuite

Congratulations to #Barcelona’s swish @elnacionalbcn which is fourth in our #CWEuropeanFoodHalls Top 10. Get the fu… https://t.co/huD2E0b2jR

13 hours ago via Hootsuite

Copenhagen #StreetFood is fifth in the #CWEuropeanFoodHalls Top 10. Catch it while you can! @CPHStreet stops servin… https://t.co/mgBbmckXEi

15 hours ago via Hootsuite

Facebook

Cushman & Wakefield

2017 marks the 100th anniversary of the Cushman & Wakefield brand. Watch to see where we've been, and - more importantly - where we're headed. #CWturns100…

Cushman & Wakefield Celebrates 100 Years

With a century-old leading brand and a tradition over 200 years in the making, we have a legacy of taking ideas – shaping ideas – and helping...…

134 days ago

Cushman & Wakefield

#tbt to 1951 - Cushman & Wakefield sponsors a contest to identify 36 of New York's newest buildings. Watch our history unfold at http://cushwk.co/timeline #CWturns100…

138 days ago

Cushman & Wakefield

Rapid global growth in consumer spending on eating out is driving the increasing presence of food & beverage options in shopping centres. How could these trends affect your shopping centre or investment portfolio? Find out http://cushwk.co/2uiSbsC…

140 days ago