Citi Service Center


Kliknij, aby powiększyć

Wyzwanie

W wyniku wieloetapowego, międzynarodowego przetargu firma Cushman & Wakefield została wybrana, na wyłącznego przedstawiciela Citi Service Center w procesie przeniesienia głównej działalności firmy do nowoczesnego budynku zlokalizowanego w centrum miasta. Klient chciał zapewnić pozostawić sobie możliwość dalszej ekspansji w wynajętym budynku. 


Rozwiązanie

Firma Cushman & Wakefield przeprowadziła szczegółową analizę rynku. Na podstawie wymagań klienta przygotowała zapytanie ofertowe, przeanalizowała otrzymane oferty i prowadziła proces negocjacji z wybranymi deweloperami. Była również odpowiedzialna za negocjacje finalnej umowy najmu. Podczas każdego etapu ściśle współpracowaliśmy z zespołem Citi Service Team, żeby jak najlepiej sprostać ich oczekiwaniom.


Wyniki

Citi Service Center Poland wchodzące w skład Grupy Citi podpisało umowę najmu na 13 600 mkw. powierzchni biurowej w kompleksie Generation Park. Dla klienta zostały wynegocjowane bardzo korzystne warunki najmu: miesiące bezczynszowe, dodatkowy budżet na aranżację biura oraz możliwość wynajęcia dodatkowych 5 000 mkw. powierzchni biurowej. Citi uzyskało również prawo pierwokupu budynku. 

Z racji kluczowego znaczenia tego biura (oddział ten ma bezpośredni wpływ na funkcjonowanie systemów finansowych Citi w Europie oraz krajach arabskich), istotne było zabezpieczenie terminów dostarczenia powierzchni na czas. Dlatego też Cushman & Wakefield wynegocjował znaczące kary finansowe, których wysokość wykracza ponad standard rynkowy.