Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Otwarcie Galerii Bursztynowej – największego obiektu handlowego

29 maja 2014 r. otwarta zostanie Galeria Bursztynowa, największe w Ostrołęce i w promieniu 110 km, nowoczesne centrum handlowe. Deweloperem jest firma Narev Inwestycje. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield. W związku z ogromnym zainteresowaniem obiektem inwestor już teraz zapowiada plany jego rozbudowy.

Galeria Bursztynowa mieści się przy ulicy Gorbatowa i Żebrowskiego w centrum Ostrołęki (ok. 54 tys. mieszkańców). Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi ok. 32.000 mkw., z czego 27.000 mkw. stanowi powierzchnia handlowa. Pełnobranżową dokumentację projektową przygotował arch. Jacek Zub z zespołem działu Zarządzania Projektami firmy Cushman & Wakefield. Inwestycję sfinansował Bank BPS wraz z konsorcjum banków spółdzielczych.

 

„Zrealizowaliśmy największą inwestycję handlową w Ostrołęce i naszym regionie w promieniu ponad 110 km. Jesteśmy przekonani, że Galeria Bursztynowa przyczyni się do dalszego rozwoju regionu, dzięki bogatej ofercie handlowej i kulturowej oraz nowym miejscom pracy. W naszym obiekcie zastosowano najlepszej jakości rozwiązania zapewniające najwyższy poziom bezpieczeństwa. Zainstalowaliśmy m.in. innowacyjny laserowy system monitoringu ugięcia konstrukcji dachu. Budynek wyróżnia nowoczesna architektura z estetyczną elewacją z płyt ceramicznych” – mówi Roman Tomczak, prezes spółki Narev Inwestycje.

 

Otwarcie Galerii Bursztynowej podzielone jest na dwie fazy. 23 maja otwarty został market budowlany i ogrodniczy OBI. 29 maja do dyspozycji klientów oddana zostanie pozostała część obiektu, czyli galeria handlowa, wraz z hipermarketem Tesco.

 

„Ogromne zainteresowanie obiektem już w momencie otwarcia OBI zarówno klientów, jak i samych najemców przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Z niecierpliwością oczekujemy chwili, gdy nasi goście będą mogli skorzystać z pełnej oferty galerii. Wysoka odwiedzalność oraz sygnały ze strony najemców sprawiają, że rozważamy rozbudowę obiektu w niedługim czasie, dając tym samym możliwość ekspansji istniejącym i nowym markom” – dodaje Roman Tomczak.

 

Galeria Bursztynowa wynajęta jest w 93%. Do największych najemców obiektu należą: Tesco, OBI, RTV EURO AGD, H&M oraz sklepy modowe z grupy LPP (Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp). Inni najemcy to m.in. Martes Sport i 4F (odzież i sprzęt sportowy), CCC i Ray Obuwie (obuwie), Big Star, Diverse, Lavard, Taranko, Tatuum, Top Secret i Quiosque (moda), Rossmann (drogeria), Lechpol (elektronika), Briju (biżuteria), Triumph i Infigo (bielizna) oraz Toy Planet (zabawki). Oferta usługowa obejmuje aptekę, salon prasowy Kolporter, księgarnię, cukiernię, pralnię, kantor oraz salony operatorów telekomunikacyjnych Orange i T-Mobile, a także punkty gastronomiczne.

 

„Galeria Bursztynowa to obiekt o zasięgu regionalnym. W centrum lokale wynajmują zarówno popularne międzynarodowe sieci handlowe, jak i lokalni przedsiębiorcy. Poziom wynajmu jest wysoki, biorąc pod uwagę obecne warunki rynkowe. Zostały jeszcze pojedyncze lokale o niewielkiej powierzchni, które mogą być atrakcyjne dla lokalnych przedsiębiorców. Planowana przez dewelopera rozbudowa, jeszcze przed pełnym otwarciem obiektu, dowodzi o ogromnym potencjale tego regionu i słuszności decyzji inwestora” – mówi Tomasz Górski, starszy negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

 

Z okazji otwarcia Galerii Bursztynowej przez osiem dni zorganizowane będą różnorodne atrakcje. Klienci będą mogli rozpocząć zakupy 29 maja o godz. 10.00. Każda osoba, która przyniesie bursztyn, otrzyma kubek z logo obiektu.

 

Przez kolejne dni będzie można wziąć udział m.in. w konkursach organizowanych przez najemców oraz obejrzeć występy artystyczne i posłuchać koncertów, które odbędą się na scenie wewnątrz budynku. Część najemców przewiduje m.in. rabaty przyznawane po okazaniu swojej fotografii wykonanej na specjalnym stanowisku na terenie galerii.

 

Na maskotkę obiektu w drodze konkursu wybrano Bursztynowego Misia. Najwięcej atrakcji dla najmłodszych gości galerii przewidziano 1 czerwca. W Dzień Dziecka na terenie obiektu będzie można pomalować twarze, obejrzeć dziecięce spektakle teatralne oraz spotkać się z magikiem oraz animatorami przebranymi za postacie z bajek. 5 czerwca odbędzie się koncert zespołu Piersi oraz pokaz sztucznych ogni.

 

Od dnia otwarcia Galeria Bursztynowa czynna będzie od poniedziałku do soboty w godz. 10.00 – 21.00 i w niedzielę od godziny 9.00 do 20.00. Hipermarket Tesco – całodobowo przez siedem dni w tygodniu, market budowlany i ogrodniczy OBI od godziny 7.00 do godziny 21.00, natomiast w niedzielę od godziny 9.00 do 20.00.