Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Kolejni najemcy wybierają Galerię Neptun

Kliknij, aby powiększyć

Pięć nowych umów najmu na łączną powierzchnię ponad 1400 mkw. podpisał deweloper powstającej w Starogardzie Gdańskim Galerii Neptun. Inwestora w negocjacjach z najemcami reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield, która jest wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację obiektu.

Umowę na największą powierzchnię podpisała drogeria Rossmann, która zajmie 484 mkw. Sklep z asortymentem i odzieżą sportową Martes Sport będzie miał powierzchnię 451 mkw. Trzej pozostali nowi najemcy, którzy zdecydowali się na otwarcie salonu w Galerii Neptun, to salon obuwniczy Ray Obuwie (170 mkw.), sklep marki odzieżowej Diverse 160 mkw. i butik z modą męską Lavard (147 mkw.).

„Miło nam ogłosić kolejną lokalizację dla salonu Diverse. Widzimy duży potencjał w Starogardzie Gdańskim oraz w samej Galerii Neptun, która będzie najnowocześniejszym obiektem tego typu w regionie. Na bieżąco monitorujemy polski rynek nieruchomości handlowych, tak by zapewnić klientom jak najlepszy dostęp do naszej oferty. Obecnie stawiamy głównie na rozwój w miastach do 100 tys. mieszkańców” – mówi Krystian Essel, dyrektor ds. rozwoju w firmie Etos S.A., która jest właścicielem marki Diverse.

Galeria Neptun powstaje na terenach po byłej fabryce obuwia „Neptun” przy skrzyżowaniu ulic Pomorskiej i Jana Pawła II, w centrum Starogardu Gdańskiego. Całkowita powierzchnia najmu wyniesie ok. 24.000 mkw., a zasięg inwestycji to około 195.000 osób. Planowana data oddania obiektu do użytku to wiosna 2015 r.

„Proces komercjalizacji Galerii Neptun postępuje zgodnie z planem. Nowe marki poszerzą ofertę galerii, czyniąc ją bardziej atrakcyjną dla klientów. Obecnie trwają negocjacje z kolejnymi najemcami” – mówi Marek Noetzel, Partner, dyrektor działu powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield Polska.

Oprócz nowych najemców w Galerii Neptun swoje lokale handlowe będzie miało Intermarche, Media Expert, H&M oraz pięć marek LPP S.A.: Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp. Na terenie obiektu znajdzie się również multipleks Cinema City oraz punkt operatora telekomunikacyjnego Play i salon prasowy sieci Kolporter.

Deweloperem obiektu jest Galeria Neptun Sp. z o.o. Sp. k. Generalnym wykonawcą jest firma Dekpol Sp. z o.o. Szczegółowe informacje o inwestycji: www.galeria-neptun.eu.

Kontakt

Eliza Bingul

Associate Director

Warsaw, Polska

Telefon +48 228202128

Kontakt

Badania i wiedza

Europa Zachodnia liderem przy optymistycznych prognozach dla Europejskiego rynku parków handlowych

  • W Europie Zachodniej parki handlowe nadal powstają głównie w dużych miastach, natomiast w Europie Środkowo-Wschodniej - w mniejszych miastach i na przedmieściach
  • Zasoby powierzchni w europejskich parkach handlowych wzrosły w 2018 roku o 2,2% do 50,1 mln m kw.
  • Tradycyjny handel przechodzi istotną ewolucję ze względu na rozwój sprzedaży internetowej

Więcej