Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Otwarcie parku handlowego Zgoda w Świętochłowicach

Kliknij, aby powiększyć

Już w niedzielę, 29 listopada br., nastąpi otwarcie Parku Handlowego Zgoda w Świętochłowicach, w województwie śląskim. Inwestorem nowego parku handlowego jest firma Budecon. Za komercjalizację obiektu odpowiada międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Park handlowy Zgoda został wybudowany na granicy miasta Świętochłowice z Rudą Śląską. Lokalizacja PH Zgoda gwarantuje łatwą komunikację dla pieszych i klientów zmotoryzowanych, którzy mogą skorzystać z parkingu na 130 samochodów. Całkowita powierzchnia najmu wynosi 2 000 mkw. Najemcami parku handlowego są: elektromarket Media Expert, sklep wielobranżowy PEPCO, kawiarnia, sklep odzieżowy i salon prasowy „Świat Prasy”. Planowane jest także wkrótce otwarcie m.in. apteki.

Inwestorem parku handlowego Zgoda jest przedsiębiorstwo inżynieryjno-budowlane BUDECON S.A., które ma 20-letnie doświadczenie w budowach obiektów handlowo-usługowych i produkcyjnych. Otwarty właśnie PH Zgoda w Świętochłowicach to pierwszy obiekt wybudowany pod autorską marką B7, w przyszłym roku nastąpi otwarcie kolejnego obiektu, PH Cydr w Radzionkowie.

- Cieszymy się, że możemy otworzyć nasz pierwszy park handlowy. Naszym założeniem jest stworzyć obiekty handlowe z rozpoznawalnym logiem, zrzeszającym lokalnych przedsiębiorców i znane marki
– mówi Zygmunt Pucharski, Prezes Zarządu w przedsiębiorstwie BUDECON S.A.

- Jestem przekonany, że nowy obiekt zdobędzie popularność wśród mieszkańców Rudy Śląskiej, Świętochłowic i okolic. Parki handlowe typu convenience to idealne rozwiązanie dla klientów na rozwiniętym rynku, na którym dominują duże obiekty. Mieszkańcy szukają alternatywy, gdzie zrobią szybkie zakupy w dobrej cenie w drodze z pracy – mówi Tomasz Lipiński, negocjator w dziale powierzchni handlowych w firmie Cushman & Wakefield.

Za komercjalizację obiektu odpowiada międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.