Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Cushman & Wakefield nawiązuje współpracę z Teren Management Europe

Forever 21
Kliknij, aby powiększyć

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield podpisała umowę z firmą Teren Management Europe na reprezentowanie w Polsce znanej w świecie amerykańskiej marki Forever 21. 

Forever 21 jest jedną z wiodących w świecie marek odzieżowych. Oferuje modne ubrania i dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci, zgodnie z najnowszymi trendami i w dobrej cenie. Każdego dnia wprowadza do sklepów nowy i atrakcyjny asortyment towarów. Forever 21 zatrudnia obecnie ponad 35 tys. pracowników w ponad 750 sklepach w 48 krajach na całym świecie. Jest to piąty co do wielkości dystrybutor odzieży w Stanach Zjednoczonych. Mimo światowej ekspansji i ogromnej skali działalności, Forever 21 pozostaje do dziś firmą rodzinną z siedzibą w Los Angeles w Kalifornii. 

Teren Management Europe jest wyłącznym franczyzobiorcą marki Forever 21 i odpowiada za jej ekspansję w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Bułgarii, Polsce, Rumunii, Grecji, Czechach, na Węgrzech i Słowacji oraz w Szwajcarii i Portugalii. Umowa o współpracy z Cushman & Wakefield w Polsce obejmuje doradztwo rynkowe i poszukiwanie idealnych lokalizacji dla nowych salonów Forever 21. Pierwsze sklepy mają być otwarte już w 2016 roku i będą mieć powierzchnię między 1000 a 1600 mkw.

– Bardzo się cieszymy, że możemy wejść na polski rynek. Chcemy zaoferować wszystkim naszym klientom jak najlepsze warunki dokonywania zakupów, w atrakcyjnej i przyjaznej atmosferze. Forever 21 ciągle oferuje nowe dostawy najmodniejszych produktów w dobrej cenie. Firma Cushman & Wakefield pomoże nam znaleźć najlepsze lokalizacje dla naszych sklepów – powiedział Alexandros Doukas, Dyrektor Generalny Teren Management Europe. 

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nasza firma jest odpowiedzialna za rozwój marki Forever 21 w Polsce. Polski rynek potrzebuje takich konceptów modowych. Klienci szukają nowości i chcą mieć dostęp do międzynarodowych marek – mówi Renata Kusznierska, dyrektor działu powierzchni handlowych w firmie Cushman & Wakefield. 

– Cieszymy się, że Forever 21 wkracza na rynek polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Firma Cushman & Wakefield będzie wyłącznym agentem Teren Management Europe odpowiedzialnym za ekspansję marki w Polsce i preferowanym agentem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej – mówi Lucyna Śliż, Associate Director, odpowiedzialna za reprezentację najemców w dziale powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield.