Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Galeria Północna rozwija ofertę dla najmłodszych i portfolio modowe – do najemców dołączają Boot Store i Carry

Galeria Północna
Kliknij, aby powiększyć

Carry - polska marka oferująca odzież w stylu casual dla kobiet, mężczyzn i młodzieży oraz Boot Store - dystrybutor szerokiej gamy obuwia dziecięcego to kolejni najemcy Galerii Północnej. W obu transakcjach wynajmującego reprezentowała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield. W ostatnim miesiącu sfinalizowano łącznie 10 umów. Obiekt skomercjalizowany jest już w 80%. Pierwsze lokale zostały przekazane już w ręce najemców. Swoje lokale odebrały już m.in. Cinema City, Enel – Med i Hamleys.

Nowa oferta dla najmłodszych

Boot Store Najlepsze buty dla dzieci to sklep z obuwiem dziecięcym dla każdej grupy wiekowej – od niemowląt, przedszkolaków po dzieci w wieku szkolnym. W  jego portfolio znajdziemy asortyment na każdą porę roku - zarówno kozaki, śniegowce czy  kalosze, jak i półbuty, balerinki, sandały czy kapcie. Nie zabraknie także obuwia na specjalne okazje - modeli wizytowych i komunijnych. Salon współpracuje z renomowanymi producentami, jak np. Emel, Superfit, Primigi, Befado, Gaspar, Demar, czy Bajbut.

Casual w przystępnych cenach

Do najemców Galerii Północnej dołączyła także polska marka Carry. Firma działająca na rynku od 2000 roku przyciąga klientów trwałością i wygodą noszenia oferowanych produktów. Asortyment sklepu obejmuje m.in.: odzież damską, męską, młodzieżową, czapki, bieliznę, buty, stroje kąpielowe, kurtki, torebki itd. W Galerii Północnej sklep zajmie dwupoziomowy lokal o powierzchni 1 500 mkw.

- Cały czas pracujemy nad najlepszym doborem najemców zgodnie z rodzinnym profilem galerii. Zarówno Boot Store z szeroką ofertą obuwia dziecięcego, jak i lubiana polska marka Carry są tego najlepszymi przykładami mówi Marta Słysz, Starszy doradca w dziale powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield.

Szymon Mińczuk, Head of Retail Leasing Poland, GTC podkreśla, że Galeria Północna dużą wagę przykłada do różnorodności oferty: 

- Mieszkańcy Białołęki to w dużej mierze młode rodziny, dlatego dążymy do tego, by w naszej ofercie znalazły się propozycje dla każdej grupy wiekowej – także dzieci. Podobnie podchodzimy do najemców sektora modowego - obok marek z asortymentem idealnym na wielkie wyjście, czy spotkanie biznesowe, zapraszamy do współpracy także dystrybutorów odzieży casualowej czy sportowej. Staramy się, aby w Galerii Północnej można było znaleźć produkty wysokiej jakości i na każdą okazję. Zaspokajające nawet najbardziej wybredne gusta.

- Zakończyliśmy kolejny etap budowy Galerii Północnej. W tej chwili pierwsze lokale zostały już przekazane najemcom i to oni rozpoczynają prace wykończeniowe. Intensywne działania obserwujemy zwłaszcza w obszarze należącym do Cinema City. Będzie to duże, 11-salowe kino, bardzo zaawansowane technologicznie. Przygotowanie infrastruktury na przyjęcie pierwszych miłośników dużego ekranu musi więc chwilę zająć. Prace wykończeniowe rozpoczęły się także w przychodni Enel-Med i salonie Hamleys, które zajmą odpowiednio 1054 i 1577 mkw. –
podsumowuje Piotr Myszka, Dyrektor Operacyjny Galerii.

O Galerii Północnej

Zlokalizowana przy ul. Światowida, Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w Północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa oddana do użytku w Warszawie od 11 lat. Ponad 64 000 mkw. wraz z 2 300 miejscami parkingowymi planowane jest do oddania do użytku w III kwartale 2017 r. Inwestor – Grupa GTC – szacuje, że w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie koncept Forever 21, pierwszy w Polsce sklep sieci Hamley’s, marki grupy LPP czy Vistula Group, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Dunkin’ Donuts czy Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman & Wakefield oraz JLL. Więcej na:www.galeriapolnocna.pl