Najlepsza obsługa klienta na rynku

Kliknij, aby powiększyć

Z przyjemnością informujemy, że działy powierzchni biurowych oraz przemysłowych i logistycznych polskiego biura firmy Cushman & Wakefield otrzymały najwyższe noty w badaniu poziomu obsługi klienta przeprowadzonym przez prestiżowy ogólnopolski dziennik o tematyce gospodarczej „Rzeczpospolita”. Publikacja prezentująca wyniki na rynku biurowym ukazała się na łamach gazety w dniu 27 stycznia 2017 r. w artykule ”Kto zadbał najbardziej o klienta szukającego biura”, podsumowanie na rynku magazynowym opublikowane zostało 3 lutego 2017 r. w artykule „Z kim szukać magazynu”.

Badanie przeprowadzono wśród wiodących firm doradczych na rynku nieruchomości z zastosowaniem metody „Tajemniczego Klienta” w celu oceny jakości świadczonych usług. Oceny (gwiazdki) przyznano w następujących pięciu kategoriach: przejrzystość strony internetowej, liczba ofert prezentowanych na stronie, możliwość bezpośredniego kontaktu z opiekunem oferty, szybkość przesłania propozycji na e-maila oraz spełnienie podanych kryteriów przez nadesłane oferty.

Oceny przyznawano w każdej kategorii w skali do 1 do 5, gdzie 5 jest oceną najwyższą. Firma Cushman & Wakefield otrzymała najwyższe noty za jakość świadczonych usług.

Pozostałe firmy uwzględnione w badaniu otrzymały następujące oceny: 

DZIAŁ POWIERZCHNI BIUROWYCH: 

Cushman & Wakefield best client care ranking

DZIAŁ POWIERZCHNI PRZEMYSŁOWYCH I LOGISTYCZNYCH:

Cushman & Wakefield best client care ranking       
   
Nasze strony internetowe remobile.pl oraz industrial.pl zostały uznane za bardzo funkcjonalne. Umożliwiają szybkie przeglądanie, sortowanie, wybieranie i filtrowanie produktów według określonych potrzeb oraz są źródłem szczegółowych informacji na temat cen, dostępnych powierzchni, liczby miejsc parkingowych itd. Pracownicy firmy zapewniają sprawną i profesjonalną obsługę klienta, proponują lokalizacje najlepiej spełniające oczekiwania klienta, organizują oględziny tego samego dnia oraz zobowiązują się do przedstawienia innych porównywalnych ofert. Z przeprowadzonego badania wynika, że największymi atutami oferowanych usług są bezpośredni i szybki kontakt z agentami firmy oraz ich profesjonalizm i szybkość reakcji.

– To dowód najwyższego uznania, na jaki mogliśmy liczyć. Odzwierciedla wartości, którymi kierujemy się jako zespół i jako firma. Każdy kontakt z klientem stanowi okazję do zaoferowania obsługi na najwyższym możliwym poziomie powiedział Richard Aboo, Partner, Dyrektor Działu Powierzchni Biurowych firmy Cushman & Wakefield.

– Nasz dział powierzchni przemysłowych i logistycznych w Polsce został doceniony za zaangażowanie w świadczenie najwyższej jakości usług doradczych i priorytetowe traktowanie interesów naszych klientów. Obsługa, która wykracza poza oczekiwania klienta, jest nie tylko naszym głównym celem, lecz także wyróżnia nas na tle konkurencji powiedział Tom Listowski, Partner, Dyrektor Działu Powierzchni Przemysłowych i Logistycznych w Polsce oraz Relacji z Klientami Korporacyjnymi na Europę Środkowo-Wschodnią firmy Cushman & Wakefield.