Kolejna dekada Banku Millennium z adresem na Żaryna

Kliknij, aby powiększyć

Bank Millennium przedłuża do 2030 roku umowę najmu blisko 7.500 m kw. w kompleksie Harmony Office Center II, na warszawskim Mokotowie. W procesie wynajmu, właściciela nieruchomości - hiszpański fundusz Azora Europa - reprezentowała firma doradcza Knight Frank, odpowiedzialna również za zarządzanie trzema budynkami kompleksu biurowego. Bank Millennium reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

Zarząd Banku podjął strategiczną decyzję o pozostaniu w obecnej siedzibie przy ul. Żaryna na kolejne lata. Zależało nam na komforcie pracowników i synergii biznesu, która wynika z posiadania jednego adresu i bliskości wszystkich jednostek Banku. Oczywiście podczas procesu negocjacji rozważane były różne opcje, jednakże poza oczywistymi względami finansowymi, liczył się również głos naszych pracowników, którzy zdecydowanie wypowiedzieli się za pozostaniem w obecnej lokalizacji, która jest blisko metra oraz parku Pole Mokotowskie. Wokół Centrali Banku nie brakuje również lokali gastronomicznych, ale także podstawowych usług, jak poczta, apteka, czy przychodnia lekarska”  - mówi Ivo Novo, dyrektor Departamentu Administracji i Infrastruktury Banku Millennium. 

Transakcja zawarta z Azorą zamyka ostatni etap projektu Centrali Banku Millennium w Warszawie, o łącznej powierzchni ponad 26.400 m kw. - mówi Paulina Misiak, Partner w firmie Cushman & Wakefield, reprezentującej Bank Millennium w transakcji – cieszymy się z osiągniętych wyników projektu. Priorytetem Banku był komfort pracowników i optymalizacja kosztów, bez kompromisu na lokalizacji lub jakości budynku - te założenia zostały spełnione, a decyzja Banku pozwoliła na utrzymanie atutów skonsolidowanych funkcji oraz zalet dotychczasowej lokalizacji.” 

Anna Szelc, reprezentująca fundusz Azora Europa na rynku CEE, komentuje:Fakt przedłużenia umowy najmu przez kluczowego najemcę Harmony Office Center II na tak długi okres, jest dla nas niezwykle satysfakcjonujący. Jesteśmy przekonani, że wpływ na tą decyzję miały między innymi: chęć zapewnienia pracownikom przyjaznego i komfortowego środowiska pracy, a także: świetna lokalizacja kompleksu, wysokiej jakości powierzchnie oraz konkurencyjne warunki najmu, jakie mogliśmy zaoferować Bankowi Millennium. Podziękowania kierujemy również w stronę ekspertów z firmy doradczej Knight Frank. Dzięki ich pełnemu zaangażowaniu, profesjonalizmowi oraz wysokiej jakości świadczonych usług udało się w sposób sprawny i satysfakcjonujący obie strony sfinalizować tę transakcję”.