Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


CCC powiększa sklep w CH Sarni Stok

Kliknij, aby powiększyć

Znany producent i dystrybutor obuwia, firma CCC zdecydowała się na przedłużenie umowy najmu w centrum handlowym Sarni Stok w Bielsku-Białej. Ponadto, dzięki nowej umowie salon CCC zwiększy się z 700 mkw. do 1328 mkw. Dodatkowo lokal zostanie przebudowany i dostosowany do najnowszego konceptu najemcy. Za przeprowadzenie transakcji odpowiedzialna była Agnieszka Ługowska, Associate w dziale Zarządzania Nieruchomościami, Cushman & Wakefield.

Sarni Stok to jedno z największych centrów handlowych w Bielsku-Białej. Na powierzchni ponad 33 tys. m.kw. znajduje się 90 sklepów i punktów usługowych znanych sieci zagranicznych i krajowych, m.in.: Carrefour, Media Markt, TK Maxx, Jula, H&M, Reserved czy New Yorker. Atutem centrum jest dogodne położenie przy skrzyżowaniu głównych arterii komunikacyjnych, prowadzących do centrum miasta, a także w stronę Katowic, Krakowa, Żywca i Cieszyna. Obiekt posiada dwupoziomowy parking na 1350 miejsc.

- Cieszymy się z przedłużenia umowy najmu w tej lokalizacji. W najbliższym czasie rozpoczynamy remont lokalu, którego otwarcie w nowej odsłonie planujemy jesienią tego roku - mówi Karol Semik, Dyrektor ds. rozwoju CCC.

- Salon w najnowszym koncepcie CCC będzie debiutować na bielskim rynku właśnie w Centrum Handlowym Sarni Stok. To duże wyróżnienie, że najemca zdecydował się na otwarcie zmodernizowanego sklepu w naszym obiekcie. Nowy salon CCC to nie jedyna zmiana, której doświadczą klienci CH Sarni Stok, obecnie trzy inne marki również zdecydowały się na wprowadzenie zmian w swoich sklepach dostosowując je do najnowszych standardów rynkowych – dodaje Anna Waluś, Dyrektor Centrum Handlowego Sarni Stok z firmy Cushman & Wakefield.

Nowy koncept CCC to szerokie wejście oraz otwarta, w pełni przeszklona witryna z ekranami LED, która przykuwa uwagę gości galerii swą nowoczesnością. W środku również zaplanowane zostały ekrany LED m.in. za kasą, umieszczoną nie jak do tej pory z boku, ale na końcu sklepu. Przestrzeń podzielona jest na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów.

CCC S.A. jest jednym z największych producentów obuwia i jedną z najszybciej rozwijających się spółek obuwniczych w Europie. Grupa CCC posiada blisko 1000 salonów, o powierzchni blisko 550 tys. Mkw. w 17 krajach w Europie i poza nią. Grupa CCC posiada własną fabrykę butów skórzanych, zatrudnia ponad 12 000 pracowników i rocznie sprzedaje około 50 mln par obuwia. Firma jest notowana na GPW i znajduje się w gronie WIG20.