Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów

Kliknij, aby powiększyć

Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.

PRCH Retail Awards to najważniejsze i najbardziej prestiżowe wydarzenie w polskiej branży retail. W tym roku firma doradcza Cushman & Wakefield zdobył wyróżnienia w trzech kategoriach konkursowych. Doceniono wielopłaszczyznowość oraz unikalny charakter każdego z projektów marketingowych zrealizowanych dla Złotych Tarasów.

Akcja Mobilna Moda została nagrodzona w kategorii „Kampania wizerunkowa centrum handlowego roku 2018”, gdzie rywalizowała z 12 nominowanymi zgłoszeniami. W ramach koncepcji dedykowanej młodzieży, Złote Tarasy opanowały ulice Warszawy! W myśl hasła #WYBIERAZŁOTE, mieszkańcy stolicy mieli szansę skorzystać z mobilnej garderoby, dzięki której mogli spotkać się ze swoim idolem, Honoratą Skarbek. Co więcej, złoty autobus w stylu amerykańskim umożliwiał poznanie najnowszych kolekcji marek dostępnych w Złotych Tarasach. Element „viralowy” kampanii stanowiły spontaniczne pokazy mody, a także modowe manifestacje, podczas których zaskoczeni obserwatorzy publikowali zdjęcia oraz materiały video w mediach społecznościowych.

Drugim projektem Cushman & Wakefield dla Złotych Tarasów, który także otrzymał wyróżnienie, jest akcja Secret Golden Party nominowana w kategorii „Wydarzenie roku 2018”. W ramach unikalnej akcji przygotowanej z myślą o studentach, należało zrobić sobie zdjęcie „Polaroid” ze złotą ekipą na terenie kampusu wybranej uczelni, a następnie dokonać zakupów w Złotych Tarasach. Dzięki kampanii można było zdobyć zaproszenia VIP na imprezę zamkniętą w klubie Velvet Bar Złote Tarasy.

Trzecim i ostatnim projektem, nagrodzonym w kategorii „Kampania Internetowa Centrum Handlowego Roku 2018” jest gra internetowa Złoty Tomasz. Aktywność ta była przygotowana z myślą o pracownikach biurowych warszawskiego śródmieścia. Elementy ambientowe w połączeniu z grywalizacją, pozwoliły na połączenie świata online z działaniami offline. Co ważniejsze, fabuła gry toczyła się w przestrzeni centrum handlowego, co pozwalało na wzmocnienie widoczności marek oraz informowanie klientów o relokacji niektórych najemców w trakcie procesu re-komercjalizacji obiektu. Zwieńczeniem aktywności było wyjątkowe wydarzenie „After Hours” dla najaktywniejszych użytkowników gry, zrealizowane w przestrzeni Hard Rock Cafe w Złotych Tarasach.