Noc Wieżowców 3.0 za nami

Kliknij, aby powiększyć

W ostatnią sobotę września ponad 2500 osób podziwiało Warszawę z okien i tarasów najwyższych budynków. Wszystko to było możliwe w ramach trzeciej edycji Nocy Wieżowców, której organizatorem jest portal NowaWarszawa.pl

Noc Wieżowców to jedyne takie wydarzenie na świecie. W tym roku uczestnicy mogli zwiedzać najwyższe budynki w Warszawie po raz trzeci. Partnerem tegorocznej edycji był Cushman & Wakefield.

W wydarzeniu objętym Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy wzięło udział 17 budynków w tym: Hotel Europejski, Cosmopolitan, Eurocentrum Office Complex, Intercontinental Warszawa, Intraco, Ilmet, Generation Park, Novotel, Rondo 1, Warsaw Spire, Prosta Tower, Warsaw Trade Tower, Złota 44, Leonardo Royal Hotel Warsaw (JM Tower), Westin, Holiday Inn Warsaw City Centre, Błękitny i Novotel.

Wśród uczestników największym zainteresowaniem cieszył się Błękitny Wieżowiec przy placu Bankowym oraz 155 metrowej wysokości Cosmopolitan przy ulicy Twardej. Co ciekawe, na tegorocznej liście budynków, obok biurowców, dominowały hotele, a wśród nich marki, które zadebiutowały na stołecznym rynku hotelarskim m.in. Leonardo Royal Hotel Warsaw (JM Tower), Holiday Inn Warsaw City Centre.

Najlepsze zdjęcia z nagrodami.

Jak zwykle podczas Nocy Wieżowców osoby biorące udział w wydarzeniu wykonały tysiące zdjęć, które mają szanse na miano najlepszego zdjęcia tegorocznej edycji wydarzenia. Wystarczy opublikować zdjęcie z 3 hastagami: #nowawarszawa #nocwiezowcow #nocwiezowcow2018. Najciekawsze zostaną nagrodzone i zaprezentowane na wystawie pokonkursowej. Szczegóły dotyczące konkursu można znaleźć na profilu instagramowym organizatorów www.instagram.com/nowawarszawa

Najpierw była Noc..

Wszystko zaczęło się w 2015 roku. Dwóch miłośników Warszawy, nowoczesnej architektury i fotografii postanowiło zaprosić do swojego świata czytelników Nowej Warszawy. Tomasz Reich i Jakub Jurkowski – twórcy portalu NowaWarszawa.pl – postanowili udostępnić warszawiakom najwyższe piętra wieżowców. Nikt się wtedy nie spodziewał, że do udziału w wydarzeniu zgłosi się 45.000 osób! W ramach konkursów fotograficznych wybrano 1.500 szczęśliwców, którzy odwiedzili w sumie aż 11 wysokościowców. Utoworzone na Facebooku wydarzenie dotarło do ponad 2,5 mln osób.

Warszawa z wysokości po raz drugi

W październiku 2016 roku wieżowce przejęły kontrolę nad nocną Warszawą po raz drugi. W wydarzeniu objętym Honorowym Patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy wzięło udział 18 inwestycji, w tym: Błękitny, Central Tower, Cosmopolitan, Eurocentrum, Hilton, Intercontinental, Intraco, Marriott/Panorama Sky Bar, Millenium/Level 27, Novotel, Pałac Kultury i Nauki, Q22, Rondo 1, Warsaw Spire, Westin, Warsaw Trade Tower, Zebra Tower, Złota 44. Ponad dwukrotnie do 3.500 – zwiększyła się również liczba uczestników wydarzenia. W sumie chęć udziału w obu edycjach wyraziło 70.000 tysięcy osób.  Druga edycja Nocy Wieżowców znalazła się w przekazach medialnych ponad 700 razy!

Na początku była Nowa Warszawa…

Od samego początku organizatorem Nocy Wieżowców jest portal NowaWarszawa.pl. W krótkim czasie po założeniu serwis zgromadził duże grono wiernych czytelników: ponad 52.000 unikalnych użytkowników i ponad 130.000 odsłon miesięcznie. Jeszcze lepsze wyniki mają media społecznościowe Nowej Warszawy: Facebook ma 100.000 polubień a Instagram 70.000 obserwujących.

Tegoroczna edycja Nocy Wieżowców odbyła się pod patronatem: Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy oraz Warsaw Tourism Organization Warsaw Convention Bureau.