Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Cushman & Wakefield odpowiedzialny za komercjalizację dodatkowych powierzchni w pasażach/sklepach Tesco w Polsce.

Kliknij, aby powiększyć

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield została wyłącznym agentem komercjalizującym dodatkowe powierzchnie, powstałe po przebudowaniu największych hipermarketów do formatu mniejszego hipermarketu kompaktowego.

Jednym z obserwowanych europejskich trendów na rynku powierzchni handlowych jest wzrost znaczenia mniejszych formatów handlowych. Nasycenie rynku w głównych aglomeracjach oraz widoczne zmiany w zachowaniu i oczekiwaniach klientów wpływają na zmiany w planowanej podaży obiektów handlowych, na którą w najbliższych latach będą się składać głównie małe centra typu „convenience”, parki handlowe i obiekty wielofunkcyjne. Analitycy Cushman & Wakefield wskazują, że 40% nowej podaży w Polsce w 2019 roku zostanie dostarczona na rynki, których populacja nie przekracza 200 000 mieszkańców.

Zmiany zwyczajów zakupowych Polaków (obserwowane również wśród mieszkańców innych części świata) polegające na dokonywaniu częstszych zakupów spożywczych w mniejszych supermarketach, dyskontach i sklepach osiedlowych zlokalizowanych blisko domu, wymusiły potrzebę optymalizacji w sieciach dużych hipermarketów spożywczych.

- Powierzchnia przy hipermarketach kompaktowych Tesco jest bardzo atrakcyjną propozycją dla najemców, którzy ustabilizowali już swoją pozycję na lokalnym rynku i szukają ciekawych ofert dalszej ekspansji. Z drugiej strony to również doskonała okazja dla nowych marek zainteresowanych wejściem do Polski. Korzystając z doskonale znanych konsumentom lokalizacji, będą mogły one otworzyć swoje pierwsze sklepy powiedziała Lucyna Śliż, Associate, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.

- W pierwszym etapie proponujemy powierzchnie w 20, bardzo dobrych lokalizacjach, z dużą liczbą odwiedzających i silnymi obszarami oddziaływania dodaje Lucyna Śliż.  

Na temat tego, jak i innych komercjalizowanych na wyłączność projektów, będzie można porozmawiać z przedstawicielami międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield już jutro podczas targów Shopping Center Forum w Warszawie.