Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Dekoria od 2020 roku w Domotece

Homepark Targówek
Kliknij, aby powiększyć

Marka Dekoria, oferująca szeroki asortyment artykułów dekoracyjnych, zajmie 856 m kw. powierzchni handlowej w Domotece – warszawskim centrum wyposażenia wnętrz w segmencie premium. Najemca pojawi się w Centrum w pierwszym kwartale 2020 roku. Właściciela obiektu Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowała w transakcji międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Dekoria jest polską marką działającą w branży dekoracji wnętrz od ponad czternastu lat. Ma jeden sklep stacjonarny w kraju, jednak najwyższa sprzedaż odbywa się za pośrednictwem e-sklepów, z czego największy dekoria.pl obejmuje rynek polski oraz 12 prowadzonych za granicą. Firma specjalizuje się w szyciu dekoracji tekstylnych na wymiar zamawianych drogą online. W swojej kompleksowej ofercie ma ponad 50 tysięcy produktów do aranżacji wnętrz – oprócz zasłon, firan, rolet i innych dekoracji tkaninowych także meble, lampy, dywany oraz dodatki dekoracyjne np. obrazy, zegary, lustra. Wyposażenie sklepu, oprócz zaaranżowanych zgodnie z najnowszymi trendami pomieszczeń, będzie obejmowało również ekrany dotykowe z informacjami o całym asortymencie oraz infokioski umożliwiające klientom indywidualną konfigurację produktów. 

- Od dawna przymierzaliśmy się do otwarcia salonu w Warszawie, gdyż jest to nasz największy rynek sprzedaży detalicznej. Bardzo się cieszymy, że wreszcie klienci w stolicy będą mogli zobaczyć produkty Dekorii „na żywo”, uzyskać profesjonalną poradę z zakresu aranżacji wnętrz. Poza tym chcemy, aby salon stał się miejscem spotkań współpracujących z nami z architektów i projektantów. Naszym celem jest stworzenie przyjaznego miejsca, w którym dzięki stylowym aranżacjom oraz profesjonalnemu doradztwu będzie można zaplanować szybkie i efektowne zmiany we własnym wnętrzu – mówi Agnieszka Rybka, Dyrektor Handlowy marki Dekoria.

- Domoteka jest prawdziwą mekką dla klientów poszukujących najnowszych trendów w dekoracji wnętrz i najbardziej popularnym centrum designu w Warszawie. Informacja o dołączeniu Dekorii do grona najemców Domoteki z pewnością ucieszy miłośników aranżacji wnętrz. Salon będzie wyposażony w nowoczesne technologie, które ułatwią wybór odpowiednich dodatków do mieszkania czy domu. Transakcja ta świadczy o tym, że obecnie to nie tylko marki stacjonarne wdrażają strategię Omnichannel z wykorzystaniem Internetu i mobile, ale i coraz więcej marek internetowych zainteresowanych jest budowaniem dodatkowych kanałów sprzedaży służących do bezpośredniego kontaktu klienta z marką, w tym otwieraniem sklepów stacjonarnych. Pozwala to na lepszą interakcję konsumenta z marką – komentuje Ada Budynek, Starszy Negocjator, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.

- Stale poszukujemy nowych najemców – producentów i sklepów oferujących dobrze zaprojektowane meble i dodatki do wnętrz, aby Domoteka była jeszcze bardziej atrakcyjnym miejscem dla Klientów. Zależy nam na tym, aby każdy, kto odwiedza Centrum, znalazł dokładnie to, czego szuka. Obecność Dekorii w Domotece z pewnością ucieszy miłośników urządzania wnętrz – zarówno klientów indywidualnych, jak i architektów oraz projektantów wnętrz, a także stylistów i dekoratorów. To znana, ceniona i lubiana marka z ogromną ofertą produktową – mówi Agata Brzezińska, Head of CEE Pradera.

Domoteka to pierwszy w Polsce obiekt handlowy w całości poświęcony wyposażeniu wnętrz. Położona niespełna 20 minut od centrum Warszawy, ma w swojej ofercie produkty ponad 600 marek z całego świata. Klienci Domoteki, poza wyposażeniem do wszystkich pomieszczeń domu czy mieszkania, znajdą tu także bogatą gamę usług, kompetentny personel, a przede wszystkim inspiracje i wiedzę wzorniczą. Właścicielem Domoteki jest fundusz Pradera European Retail Parks należący do Pradery – wiodącego na rynku specjalistycznego funduszu zarządzającego aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart jest 3,1 miliardów euro i zawiera centra i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie ponad  2200 sklepów. (www.pradera.com).