Komunikat o stosowaniu plików cookies

W celu usprawnienia funkcjonowania witryny www.cushmanwakefield.pl, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były instalowane na Twoim komputerze zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki oraz Polityką Plików Cookies.


Horizon z nową strategią

Kliknij, aby powiększyć

Horizon, znany wcześniej jako Horizon Plaza, kompleks biurowy klasy A zlokalizowany w warszawskiej dzielnicy Mokotów – Służewiec, przechodzi obecnie złożony proces rebrandingu, za przeprowadzenie którego odpowiedzialna jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield. Właściciel nieruchomości firma Union Investment zdecydowała się na zmianę nazwy, identyfikacji wizualnej, wprowadzenie nowego systemu oznakowania przestrzennego w częściach wspólnych oraz prezentację nowego showroomu.

Drugie życie starszych budynków

Warszawski rynek biurowy rozwija się niezwykle dynamicznie. Na mapie stolicy powstają nowe projekty, inwestorzy są bardziej aktywni, a najemcy podnoszą swoje wymagania wobec właścicieli i zarządców nieruchomości. Rosnąca konkurencja wymusza na właścicielach starszych budynków wprowadzenie zmian i dostosowanie się do obecnych standardów.

- Przygotowanie nowej koncepcji wizualnej i strategii rebrandingu dla budynku Horizon było wieloetapowym i złożonym procesem. Prace przy rebrandingu rozpoczęliśmy od przeprowadzenia kompleksowej analizy potencjału budynku, jego lokalizacji i otoczenia, a także dotychczasowego wizerunku. Na bazie zebranych danych i po zapoznaniu się z potrzebami właściciela nieruchomości, przygotowaliśmy autorską linię rozwiązań repozycjonujących Horizon na warszawskim rynku biurowym. Na korzyść budynku przemawia fakt, że najemcy coraz chętniej decydują się na przeprowadzkę w rejon Mokotowa-Służewca, co związane jest między innymi ze zmianami zachodzącymi w dzielnicy w zakresie infrastruktury drogowej. Zagłębie biurowe wzdłuż ulicy Wołoskiej, z przecinającymi ją ulicami Domaniewską i Marynarską to bardzo atrakcyjna lokalizacja, która może bez żadnych kompleksów konkurować z projektami przy rondzie Daszyńskiego – powiedziała Małgorzata Frąckiewicz, Property Marketing Manager, Dział Powierzchni Biurowych, Cushman & Wakefield.

W trakcie rebrandingu Horizon – oprócz nowej nazwy – niebawem zyska również odświeżone wnętrze. W częściach wspólnych budynku, garażach, oraz na zewnątrz pojawią się nowe elementy oznakowania przestrzennego. Showroom, który powstał w celu zaprezentowania potencjalnym najemcom pełnych możliwości aranżacyjnych typowego piętra, przeniesiono na czwarty poziom, a następnie całkowicie przebudowano.

Co przyciąga najemców do Służewca?

Najemcy dostrzegają potencjał tej lokalizacji m.in. ze względu na możliwość szybkiego dojazdu do lotniska. Nie bez znaczenia jest również bliskość Galerii Mokotów oraz stale wdrażane, nowe rozwiązania komunikacyjne, które zwiększają płynność ruchu samochodowego oraz usprawniają poruszanie się po okolicznych drogach. W okolicy znajduje się też wiele stacji Veturilo oraz sieć ścieżek rowerowych dla osób preferujących ekologiczne środki lokomocji.

- Służewiec staje się coraz bardziej atrakcyjny dla najemców ze względu na stawki czynszów. Korzystne warunki finansowe zachęcają do najmu. Kilkunastoletnie budynki, dzięki modernizacji części wspólnych, odświeżeniu wizerunku czy wprowadzeniu nowych elementów w przestrzeni publicznej, mają większe szanse na pozyskanie najemców – powiedziała Anna Górska-Kwiatkowska, Partner, Dział Reprezentacji Wynajmujących, Dział Powierzchni Biurowych, Cushman & Wakefield.