Wdrażanie zasad zrównoważonego rozwoju

  • Zarządzanie relacjami z klientami

    Dział zarządzania relacjami z klientami zatrudniający wysoko wykwalifikowanych pracowników jest niezbędnym ogniwem między aktywną strategią a jej skuteczną realizacją. Opiekun klienta w firmie Cushman & Wakefield koordynuje zadania wykonywane przez pracowników w poszczególnych regionach i działach, uwzględniając w planach działania ich wnikliwe spostrzeżenia i wiedzę. We współpracy z doświadczonymi specjalistami od zrównoważonego rozwoju i gospodarki energetycznej opiekun klienta zapewnia uwzględnienie priorytetów klienta dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu i ekologii w codziennych transakcjach i zarządzaniu obiektami.


    Więcej

  • Zarządzanie obiektami

    Dział zarządzania obiektami firmy Cushman & Wakefield oferuje kompleksowe programy zarządzania energią i zrównoważonym rozwojem dostosowane do indywidualnych potrzeb.


    Więcej

  • Zarządzanie nieruchomościami

    Dział zarządzania nieruchomościami i aktywami firmy Cushman & Wakefield pomaga osobom prawnym i fizycznym wdrażać zasady zrównoważonego rozwoju, w tym uzyskiwać certyfikaty LEED i Energy Star. Nasze programy wychodzą naprzeciw Państwa celom w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu, pomagają zdobywać nagrody i wyróżnienia oraz budować markę Państwa organizacji jako firmy przyjaznej środowisku.


    Więcej

  • Zarządzanie projektami

    Dział zarządzania projektami dba, żeby podczas projektowania i budowy nowych obiektów oraz aranżacji pomieszczeń najemców zostały uwzględnione zasady zrównoważonego rozwoju. Koordynuje także proces uzyskiwania certyfikatów ekologicznych LEED i BREEAM. Dzięki zintegrowanemu podejściu do realizacji inwestycji firma Cushman & Wakefield pomaga ograniczyć koszty na etapie projektowania i budowy oraz na każdym etapie eksploatacji.


    Więcej